miércoles, 26 de septiembre de 2007

Zapatero a tus zapatos

Si de algo ha caracterizado desde tiempos remotos a los grandes líderes de la humanidad, ha sido que nunca han sabido donde terminaba su reino y empezaba el del vecino.Al señor Juan Laporta o "Jan" como quiere ser llamado, le está pasando exactamente lo mismo... nos encontramos delante de un personje el cual el éxito parece venirle grande. Creó un equipo el cual ha encandilado al mundo futbolístico y montó un circo al que le crecen los enanos (pero para ese tema tendremos tiempo)."Jan" ha entrado en temas políticos, y constantemente muestra su cara más nacionalista, saciando la sed catalanes fanáticos que buscan separarse de la nación... él no niega que algún día entraría en política (¿y a quién no le amarga un dulce eh "Jan"?)pero lo que si sabemos todos, es que si él y todos sus amiguetes consiguen algún día separarse de la nación, la reforma del Camp nou será un malgasto de dinero. ¿por qué? Yo no creo que para ver jugar al Mataró, al Sabadell o al Banyoles, un estadio de 100.000 catalanes se llene... R23

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Pero Dios mio, que razón tienes! El Laporta este, es simplemente un interasado, y creo que a él esto del catalanismo se la suda, y el señor es pura fachada...Como muchos otros que están en política solo le interesa chupar del bote.

Anónimo dijo...

em sembla que es molt facil opinar gratuitament de qualssevol tema, no soc separatista pero si nacionalista i crec que per parlar de la independencia de Catalunya, l'ultim damnificat seria el futbol, ja que no es necessari formar part d'un pais per disputar la lliga de futbol, nomes cal estar inscrit a la LFP o als equivalents de qualssevol altre pais, aixi que em sembla que no t'has informat massa bé del assumpte, de totes maneres estic totalment d'acord en que el laporta ha portat al barça un ambient catalanista espectacular, fins al punt d'arribar a ser excluient amb qualssevol signe d'identitat espanyola, pero es que aquesta es la creença dels seus seguidors en un 90%, aixi que si aquesta es la politica d'aquest club, deixem-lo estar, que per algo estem en un pais lliure, altres clubs com el bilbao tambe fomenten el seu nacionalisme i clubs com el madrid, sevilla, etc, no paren de mostrar banderes espanyoles, amb la cual cosa, deixem que cada equip s'expressi de la manera en que historicament s'ha anat expressant.
i que consti que no soc per res del barça, soc del nastic i la unica bandera que portaria al estadi seria la de la meva ciutat.

salutacions!

Anónimo dijo...

Hola enana!! Bueno, de fúlbol como que ni entiendo ni me gusta, jejeje. Però sí que diré que cada persona és lliude d'opinar i pensar el que vulgui sobre el nacionalisme i el sentiment propi de nació. Me pareix molt bé que aquest home ho expressi sense miraments. Si podem aguantar pol·lítics que parlen de nacionalisme centrista i retrògrad, també podem escoltar opinions contràries ;) Un petonet preciosa!